denr
  • Login
Loading...
Record not found! Please check reference no. and try again.
  • 1 Evaluator section
  • 2 Chief Supervisor
  • 3 Cashier
  • 4 CENRO/PENRO Approval
  • 5 Issuance of Permit
  • 1 Evaluator section
  • 2 Cashier
  • 3 Chief FUS
  • 4 Chief LPDD
  • 5 ARD Technical Services
  • 6 Regional Executive Director
  • 7 Issuance of Permit

Client Satisfaction Measurement (CSM)

This Client Satisfaction Measurement (CSM) tracks the customer experience of government offices.Your feedback on your recently concluded transaction will help DENR provide a better service. Personal information shared will be kept confidential and you always have the option to not answer this form. (Ang Client Satisfaction Measurement ay isang paraan upang subaybayan ng mga opisina ng gobyerno ang karanasan sa serbisyo ng kanilang mga kliyente. Ang iyong papuri, puna o, suhestiyon sa iyong katatapos pa lamang na transaksyon sa DENR ay makakatuling upang mapabuti pa ang serbisyo ng DENR. Ang iyong personal na impormasyon ay sisiguraduhing pribado at mayroon kang opsyon na hindi sagutin ang form na ito.)

account_boxClient Profile

chrome_reader_modeCitizen's Charter (CC)

INSTRUCTION:Select your answer to the Citizen's Charter (CC) questions. The Citizen's Charter is an official document that reflects the services of a government agency/ office including its requirements, fees, and processing times among others (PANUTO: Piliin ang iyong sagot sa mga tanong tungkol sa Citizen's Charter (CC). Ang Citizen's Charter ay isang opisyal na dokumento na sumasalamin sa mga serbisyo ng isang ahensya/opisina ng gobyerno kasama ang mga kinakailangang dokumento, bayad, at oras ng pagproseso nito bukod sa iba pa.)

CC1
Which of the following best describes your awareness of a Citizen's Charter?
(Alin sa mga sumusunod ang makapaglalarawan ng iyong kaalaman tungkol sa Citizen's Charter?

CC2
How would you describe the posting of the Citizen's Charter in this office?
(Paano mo mailalarawan ang pagkakalagay o pagkakapaskil ng Citizen's Charter sa opisinang ito? (Pumili lamang ng isa))

CC3
How helpful is the Citizen's Charter in your transaction?
(Gaano nakatulong ang Citizen's Charter sa iyong transaksyon?


face

INSTRUCTION:Please indicate how strongly you agree or disagree with all the following statements by selecting the corresponding circle from 'strongly disagree' to 'strongly agree'.

I spent a reasonable amount of time for my transaction.
(Naglaan ako ng resonableng oras para sa aking transaksyon)

The office followed the transaction's requirements and steps based on the information provided.
(Ang opisina ay sumunod sa mga itinakdang pangangailangan at hakbang para sa aking transaksyon.)

The steps (including payment) I needed to do for my transaction were easy and simple.
(Ang mga hakbang (kasama ang pagbabayad) para sa aking transakyon ay madali at simple.)

I easily found information about my transaction from the office or its website.
(Madali kong nakita sa opisina o sa website ang mga impormasyon na kinakailangan ko para sa aking transakyon.)

I paid a reasonable amount of fees for my transaction.
(Makatwiran ang ibinayad ko para sa aking transaksyon.)

I felt that the office was fair to everyone, or "walang palakasan", during my transaction.
(Naramdaman kong naging patas sa lahat o "walang palakasan" ang opisina sa panahon ng aking pakikipagtransaksyon)

I was treated courteously by the staff.
(Ako ay pinakitunguhan nang may paggalang ng mga kawani.)

I got what I needed from the office.
(Natanggap ko nang naaayon ang serbisyo o produktong kinakailangan.)

I am satisfied with the service that I availed.
(Ako ay nasiyahan sa natanggap kong serbisyo.)


commentSuggestions/ Comments

To further improve our services, please provide any suggestions, comments or concerns regarding the service received.
(Upang mas mapabuti pa ang aming serbisyo, maaaring magbigay ng mungkahi, komento o puna sa serbisyong natanggap.)


securityData Privacy Consent

By submitting this form, I hereby consent DENR to collect, process, transmit and store the data provided herein subject to the rules and regulations set by Republic Act No. 10173, otherwise known as the Data Privacy Act of 2012.
(Sa pamamagitan ng pagsusumite ng form na ito, pinahihintulutan ko ang DENR na kolektahin, iproseso, ipadala at itago ang mga impormasyon na nakasaad sa form na ito alinsunod sa Batas Republika Blg. 10173 o ang Data Privacy Act of 2012.)

Upload additional requirements

Please upload the following requirements to begin process your permit.

© Copyright 2023, DENR R02 - RICTU. All Rights Reserved. ®
⇪